Subject: Vs: Teabenõue
From: "Liis Prii" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jan 2024 15:31:00 +0200

Tere

Esitatud küsimustele vastamiseks tuleb Ravimiametil ühe kaupa läbi töötada 
üle 800 aastatel 2018-2023 üldapteekides läbi viidud inspektsiooni akti ning 
süstematiseerida ja koondada selle põhjal küsitud teave. Paraku ei ole 
õnnestunud seda ühe kuu jooksul teha. Tuginedes märgukirjale ja 
selgitustaotlusele vastamise ning kollektiivse pöördumise esitamise seaduse 
§ 6 teise lausele pikendab Ravimiamet vastamise tähtaega kuni 19.02.2024.

Tervitades

Liis Prii

Ravimiamet

järelevalveosakonna juhataja

Tel 737 4140

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri. This e-mail and 
any attachments transmitted may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by returning the e-mail and permanently deleting what you have 
recieved. Any dissemination or use of this information by a third person 
without permission is prohibited and may be illegal.

Saatja: Liis Prii <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 20. detsember 2023 15:02
Adressaat: [email-masked]
Teema: Vs: Teabenõue

Tere

Esitatud küsimustele vastamiseks tuleb Ravimiametil ühe kaupa läbi töötada 
üle 800 aastatel 2018-2023 üldapteekides läbi viidud inspektsiooni akti ning 
süstematiseerida ja koondada selle põhjal küsitud teave. Tuginedes avaliku 
teabe seaduse § 23 lõike 2 punktile 5 keeldume teabenõude täitmisest ja 
loeme teabenõuet selgitustaotluseks, millele vastame märgukirjale ja 
selgitustaotlusele vastamise ning kollektiivse pöördumise esitamise 
seadusega ettenähtud korras (30 päeva jooksul või kui vastust koostades 
ilmneb, et see on selle aja jooksul teostamatu, siis on võimalik tähtaega 
pikendada kuni kahe kuuni).

Tervitades

Liis Prii

Ravimiamet

järelevalveosakonna juhataja

Tel 737 4140

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

 <http://www.ravimiamet.ee/> www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri. This e-mail and 
any attachments transmitted may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by returning the e-mail and permanently deleting what you have 
recieved. Any dissemination or use of this information by a third person 
without permission is prohibited and may be illegal.

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: kolmapäev, 20. detsember 2023 11:07
Adressaat: Ravimiamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Teabenõue

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palume väljastada Eesti Proviisorapteekide Liidule, registrikood 80163971, 
aadress Raekoja plats 11, 10146 Tallinn teabenõude korras alljärgnev teave:

1.	Seoses Sotsiaalministri 17. veebruari 2005. a. määruses nr 24 
„Apteegiteenuse osutamise tingimused ja kord“ tehtavate muudatusega on 
määruse muutmise seletuskirjas viidatud ravimiameti järelevalve tulemustele, 
mis on aluseks määruse § 10 lg 2' täiendusettepanekule. Palume väljastada 
teave:

a.	Palume väljastada andmed, kui palju on esinenud apteegiteenuse kvaliteeti 
mõjutavaid mittevastavusi enam kui 4000 elanikuga asutusüksuse apteekides 
ajal kui seal on tööl olnud ainult üks erialatöötaja. Palume esitada teave 
perioodi 2020-2023 kohta.
b.	Milliste apteekide järelevalvemenetluse käigus on leitud ja kirjalikult 
fikseeritud apteegiteenuse kvaliteeti mõjutavate nõuete mittevastavusi? 
Palun esitada apteegipidaja nimi, apteegi nimi, apteegi asukoht ning 
töötajate arv ning eriala kontrolli ajal. Palume esitada teave perioodi 
2020-2023 kohta.
c.	Milles seisnevad “kvaliteeti mõjutavad mittevastavused” ja millises 
õigusaktis ning -normis vastav kvaliteedikriteerium defineeritud on? Palun 
esitada loetelu selliste apteegi apteegiteenuse kvaliteetse osutamise 
puuduste kohta, mis on faktiliselt tuvastatud ja kirjalikult fikseeritud. 
Palume esitada teave perioodi 2020-2023 kohta.
d.	Statistika, mille alusel väidetakse, et enam kui 4000 elanikuga linnade 
apteekides, kus on alla 2 erialatöötaja ja kus on üle 2 erialatöötaja on 
erinev apteegiteenuse kvaliteet. Palume esitada teave perioodi 2020-2023 
kohta.
e.	Kui palju väidetavatest probleemidest apteegiteenuse kvaliteedis, mis 
tulenevad eraialatöötajate arvust ja kohalviibimisest apteegis, on esinenud 
aastal 2018, 2019, 2020, 2021, 2022, 2023?

Palume teave esitada e-postile  <mailto:[email-masked]> [email-masked].

Tervitades,

Ly Rootslane

Eesti Proviisorapteekide Liidu juhatuse liige